Vásárlóink jóvoltából elsőként az országban kaptuk meg a kiemelt CashCube pénztárgép értékesítési pontot. Ebből kifolyólag úgy érezzük, nem szabad megállni, tovább kell értékesíteni azt, amiben hiszünk!
Többször kapjuk meg azt, hogy:
"Más pénztárgép olcsóbb 5.000-10.000 Ft-tal!"
Az igaz, hogy vannak olcsóbb pénztárgépek, de milyen áron?! Ne csak az árát nézze egy online pénztárgépnek!
Megtörtént eset következik:
Az egyik ügyfelünk szeretett volna pénztárgépet vásárolni dohányboltjába. Az elején leszögezte, hogy neki a legolcsóbb pénztárgépre van szüksége, hiszen még a legolcsóbb is elég drága - szavaival élve RABLÁS! Próbáltuk győzködni, hogy neki az a gép, amit kinézett nem való, mert nem fogja kibírni azt a terhelést, amit nála fog kapni.
Erre azt a választ kaptuk, hogy semmi gond, garanciális a pénztárgép, ha valami gond van vele ingyen javítják!
Ebben az ügyfélnek teljesen igaza van a mai napig, azonban az ügyfél ma már nem az elsőnek vásárolt pénztárgépet használja, ugyanis a garanciális javítások sokasága végül sokba került, történt ugyanis, hogy a kiválasztott "olcsó online pénztárgép" a beüzemeléstől számítottan majdnem egészen 1 - azaz egy - napig működött hibátlanul, mikor is előjött az első "piti" hiba: NEM MEGY A KIJELZŐ. - Piti hiba, igaz?
Semmi gond, a gép garanciális, az ügyfél fogta a frissen megvásárolt gépet, visszahozta, várva a gyors szervizelést. Szervizbe érve érte hidegzuhanyként, hogy nem 5 perces javítás kell a pénztárgépnek, hanem bizony vissza kell küldenünk a gyártónak, mert csak ők tudják javítani az Adóügyi Ellenőrző Egységet (AEE-t), ami a kijelzőért is felelős, épp úgy, mint a nyomtatásért, vagy akár a billentyűzet vezérléséért.
Természetesen nem kis vitához vezetett, hogy miért nem lehet azonnal megjavítani, vagy akár azonnal kicserélni a majdnem 1 napot működött online pénztárgépet. Az ok egyszerű: Az AEE miatt! Ugyanis, az nem egy nyomtató, vagy billentyűzet, amit kidobunk, elővesszük a következőt. Az AEE tárolja a felhasználó összes adatát, forgalmát, az AEE kommunikál a NAV-al, és sajnos bármi is történjen a pénztárgéppel, az AEE-t Önnek 8 évig őriznie kell, és esetleges NAV ellenőrzéskor át kell tudni adni.
Sajnos ezért nem olyan egyszerű AEE-t cserélni a pénztárgépben!
Visszakanyarodva ügyfelünk esetéhez: Elküldtük az AEE-t a gyártónak, hogy javítsa meg SOS, majd küldje vissza, hiszen "boldog" tulajdonosa nagyon várja, mivel a régi pénztárgépét nem használhatja, helyette kézi nyugtatömbbel dolgozik, már amennyire tud, mert nagy a forgalom. Az SOS javítás nem épp SOS-re sikerült, 34 naptári nap után megérkezett a megjavított AEE. Mindenki boldog, legfőképp az ügyfél, és az alkalmazottja, (előbbi, hogy a kifizetett "olcsó online pénztárgép" megérkezett, utóbbi, hogy nem kell kézzel írni a nyugtatömböt). Rohant is az ügyfél a pénztárgépért, - nem mondom, hogy köszönte, hogy megvan, de nem is ordibált, örült magában, hogy végre kész a pénztárgép - hazavitte, és használni kezdte. Nagyon szépen dolgozott is a pénztárgép zárásig, sőt, egész éjszaka, amíg nem használták nem volt gond. - "még szerencse, igaz?" Eljött azonban a következő reggel, amikor is kicsit nyugtalan állapotban hívott ügyfelünk, hogy hogy is kéne bekapcsolni a pénztárgépet, mert bizony nem sikerül.
Kiderült! Nem az ügyfél volt ügyetlen, Ő a bekapcsoló gombot nyomta! Mit gondolnak, mi volt a baj? Hát persze, a pénztárgép megint megállt!
A történet megint az előző, elhozza a pénztárgépet, mi elküldjük a gyártónak, a gyártó megjavítja, visszaküldi hozzánk, majd a felhasználó jön a pénztárgépéért, hazaviszi és használja. Időközben, amíg másodszor is gyártónál volt a pénztárgép rájöttek mi okozza a problémák egy részét, és ki is javították a szoftvert, és a NAV szervereken keresztül kiküldték minden ilyen típusú pénztárgépre. - ebből persze lettek bonyodalmak, sok pénztárgép belefagyott a szoftverfrissítésbe, ment vissza a gyártóhoz, de erről most ne is beszéljünk... A szoftverfrissítés után már annyival változott a helyzet, hogy nem kellett minden hiba miatt gyártóhoz vinni a pénztárgépet, elég volt szervizbe egy kis reset miatt. A szépséghiba csak az, hogy MINDEN REGGEL!
Végül is nem baj, ingyen van a benzin, amúgy is ráér mindenki reggelente 1-2 órát a dugóban... "Játszottuk" ezt kb 2 héten keresztül, amíg egyszer nem jött az ügyfél. Na nem azért, mert nem jött elő a hiba, hanem azért, mert idegességében amikor megint nem ment a pénztárgép földhöz vágta. Persze nem finoman, hanem úgy jó magyar szokásnak megfelelően, majd a darabjait ragasztgatva próbálta összerakni a gépet, hogy úgy hozhassa be szervizbe.
Sajnos a földhöz vágás után az AEE szétnyílt és leblokkolt. Itt ért véget a pénztárgép élete, selejtezés, az AEE-t akár törötten is szekrény tetején porosodva őrizni kell 8 évig, a pénztárgép pedig kuka.
Ekkor az ügyfelünk megértette, hogy miért is nem lett volna szabad spórolni 5-10-15 ezer forinton egy online pénztárgépnél. Ekkor meglepődtünk, ugyanis megköszönte, hogy nem ezt a pénztárgépet ajánlottuk neki, sőt, próbáltuk lebeszélni róla, és vásárolt egy CashCube pénztárgépet.
Ne feltétlenül csak az árat nézze! Hallgasson szakemberre! CashCube pénztárgéphez helyszíni garancia tartozik! Bízunk a minőségében, mert több ezer gép nem tévedhet! Természetesen ez a pénztárgép sem hibátlan! Aki azt állítja, hazudik! De szerintünk a piacon ez a legjobb ár/érték arányú online pénztárgép!
Kérdése van? Szeretné megrendelni? Hívjon, segítünk!