SOS segítségre van szüksége, mert nem működik a pénztárgépe?

Ne aggódjon, segítünk!

Segítünk telefonon, vagy akár személyesen is, ha pénztárgépével gondjai lennének.

Sajnos a hívások túlnyomó többsége a következőképp zajlik:
- Tönkrement a pénztárgép
- A dolgozó hívja a Önt, hogy gond van a pénztárgéppel, de bevált szoksá szerint Ön kinyomja, és visszahívja az alkalmazottat, a saját számlájára.
- A dolgozó elmeséli mi a baja a pénztárgépnek, Ön megpróbál segíteni neki, de ez sajnos nem mindig sikerül, hisz Ön nem pénztárgépes szakember.
- Mivel a munkatársa kártya egyelege már nem bír el több kimenő hívást, így Ön telefonál, de természetesen a szerviz kérdéseire nem tud válaszolni, hiszen nincs közvetlenül a pénztárgép mellett, pedig lehet, hogy mindössze csak három gombnyomás lenne. Öt-tíz perc telefonbeszélgetés után arra jutunk, hogy jobb lenne beszélni a kollégával, aki a pénztárgépnél van, féve ugyan de megkér, hogy hívjuk fel mi a kollégát, mert nem tud telefonálni...
- Mi felhívjuk, és segítünk legjobb tudomásunk szerint.

Részeredmény:
- Önt felébresztették, megzavarták szabadidejében, olyan dolgokkal kapcsolatban amit nem is Önnek kellene tudnia, hiszen Ön dolgozik egész évben eleget, nem pénztárgép supportra született.

Emiatt a felesleges körök elkerülése érdekében kifejlesztettük visszahívó rendszerünket.

Utolsó felülvizsgálat időpontja:
Hiba leírása:
Csatolmányok, amennyiben képet is szeretne küédeni:



Ügyeletes kollégánk visszhívja Önt, így még a telefonálás sem az Ön költsége.