Nagy probléma rázta meg a pénztárgép felhasználók körét, mikor a könyvelők hívták őket, hogy hogy is kell használni a pénztárgépet ha áfás számlát adunk.
A kérdésre a válasz egyszerű.
Két dolgot tehet:
- Külön helyen tartja a pénztárgépes bevételt, és a számlás bevételt
- Egy helyen tartja, viszont a pénztárgépbe regisztrálja egyéb bevételként.
Az első verzióra nem térünk ki mélyebben, keressünk, egy másik fiókot, tegyük oda azt a pénzt amit a kibocsátott számlák ellenértékeként kaptunk.
Második verzió ami többeknél inkább aktuális lesz, hogy a pénztárgép kasszájával vegyítve fogjuk tárolni a bevételt, mindegy, hogy pénztárgépes nyugtából származik, vagy esetlegesen áfás számláról. Igen ám, viszont egy ellenőrzéskor kellemetlen pillanatokat élhetünk át ha a NAV revizora elszámoltat minket.
A megoldás pedig egyszerű:
Minden CashCube pénztárgépen van egy PÉNZ BE gomb. Miután ezt a gombot megnyomtuk a pénztárgép bekéri a kasszába behelyezni kívánt összeget (amit a vásárlótól áfás számla ellenében átvettünk) majd ennek az összegnek a megadása után megkérdezi a pénztárgép, hogy milyen indokkal tesszük be a pénzt. Válasszuk az EGYÉB BEFIZETÉS menüpontot.
Ez a művelet kb. 30 másodpercet vesz igénybe, pár nap után rutinműveletté válik. Kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésére!