1093 Budapest, Közraktár utca 22 | +36 1 704 00 00

Használt Online pénztárgép CashCube Light a költségtakarékos üzletnyitáshoz.

Kíváló minőség, kedvező árak, óriási raktárkészlet.

A kiválasztott modellről bővebb informácót telefonon tudunk adni. Az ár ennyi amennyi ki van írva, tehát nincs semmi átverés, mellébeszélés, más tipusra átbeszélés. Amennyiben ez a használt pénztárgép eladásra került vállaljuk, hogy minimum a termékkel megegyező ugyanilyen tipusú pénztárgépet ugyanezen az áron bocsátunk rendelkezésére! Garantáljuk!

A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 60 076 Ft + ÁFA (bruttó 76 296 Ft)

Garancia érvényessége: 2025-04-08

Éves felülvizgsálat érvényessége: 2025-08-23

Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 60 076 Ft + ÁFA (bruttó 76 296). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is! A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 60 076 Ft + ÁFA (bruttó 76 296). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
* a kép illusztráció, nem a valódi pénztárgépről készült!

Híreinkből egy kis csemege...

Így helyezhető ki rendezvényre a pénztárgép

Mi a teendő a pénztárgéppel, ha az azt használó vendéglátóhely az étterem üzemeltetése mellett kitelepülne egy rendezvényre is? Magos Zoltánné adószakértő válaszol.

Olvasónk kérdése ez volt: "Ha egy cég pénztárgéphasználatra kötelezett a vendéglátóipari egységében, de kitelepül egy rendezvényre, akkor van-e arra lehetősége, hogy a pénztárgépét kivigye a rendezvényre (mert ott várható nagyobb forgalom), és addig a vendéglátóipari egységben kézi nyugtaadással teljesítse kötelezettségét? Egy pénztárgéppel rendelkezik a társaság, a kitelepülés pedig eseti rendezvényre történne."

A 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet (továbbiakban: Rendelet) 1. melléklete szerint a TEÁOR 56.1, 56.3 szerinti vendéglátási tevékenység pénztárgép köteles tevékenység. Ennek megfelelően először az adott tevékenység TEÁOR szerinti besorolását kell megállapítani.

Amennyiben  a rendezvényen történő vendéglátó tevékenység TEÁOR szerint nem sorolható a Rendelet 1. mellékletében felsorolt tevékenységek közé, úgy ott kézi nyugtaadás, illetőleg számla kiállítása megfelelő.

Ha az adott tevékenység az 1. mellékletben felsorolt kategóriákba sorolható, úgy a pénztárgéphasználati kötelezettség fennáll a rendezvény esetében is.

A pénztárgép üzembe helyezését az adóalanynak a NAV felé be kellett jelentenie, a bejelentésen jelölni kellett – többek között – a pénztárgép üzemeltetési helyét, módját, illetve, hogy a pénztárgépet állandó üzemeltetési helyen, változó telephelyen, mozgóboltban vagy tartalék pénztárgépként kívánja üzemeltetni.

A Rendelet szerint „változó telephelyen, mozgóboltban vagy mozgó szolgáltató helyen működő pénztárgépként csak hordozható pénztárgép helyezhető üzembe, illetve már működő pénztárgép üzemeltetési módja csak hordozható pénztárgép esetén változtatható meg ezen módokra.”

A pénztárgép üzemeltetője köteles a fenti adatok megváltozását az erre a célra rendszeresített nyomtatványon az adat megváltoztatásának időpontját megelőző 5. napig az állami adóhatósághoz bejelenteni. A bejelentésben meg kell jelölni az adat megváltoztatásának tervezett időpontját.

Amennyiben a pénztárgép a jelzett követelményeknek megfelel, úgy annak kihelyezése a rendezvényre lehetséges a fentiek alapján történő bejelentési kötelezettség teljesítésével.

Ha ez megtörténik, az eredeti vendéglátóipari egység sem mentesül a pénztárgéphasználati kötelezettség alól; amennyiben a pénztárgépet onnan áthelyezik, úgy annak használata alól csak úgy mentesülhet, ha minden értékesítéséről/szolgáltatásnyújtásáról számlát állít ki és az így kiállított számlák adatairól a NAV felé a tárgyhónapot követő hó 15-éig adatot szolgáltat a PTGSZLAH nyomtatványon.

Felhívom szíves figyelmét, hogy válaszom tájékoztató jellegű, konkrét választ az esettel összefüggő valamennyi dokumentum és körülmény ismeretében nyújthatunk!

Folytatáshoz kattintson ide