Használt Online pénztárgép CashCube Light a költségtakarékos üzletnyitáshoz.

Kíváló minőség, kedvező árak, óriási raktárkészlet.

A kiválasztott modellről bővebb informácót telefonon tudunk adni. Az ár ennyi amennyi ki van írva, tehát nincs semmi átverés, mellébeszélés, más tipusra átbeszélés. Amennyiben ez a használt pénztárgép eladásra került vállaljuk, hogy minimum a termékkel megegyező ugyanilyen tipusú pénztárgépet ugyanezen az áron bocsátunk rendelkezésére! Garantáljuk!

A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 83 938 Ft + ÁFA (bruttó 106 601 Ft)

Garancia érvényessége: 2025-10-23

Éves felülvizgsálat érvényessége: 2025-06-28

Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 83 938 Ft + ÁFA (bruttó 106 601). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is! A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 83 938 Ft + ÁFA (bruttó 106 601). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
* a kép illusztráció, nem a valódi pénztárgépről készült!

Híreinkből egy kis csemege...

Smart-Cash raktárkezelő

Nincs szabadideje?

Meglopják alkalmazottjai?

Megbüntették, mert a pénztárgépbe elfelejtette beütni a termék árát?

Órákat vesz el életéből a leltár, az árukészlet rendbentartása?

Fogalma sincs milyen árut kellene beszereznie, mi nincs épp a polcon?

Mi is volt tavaly nyáron a slágertermék boltjában?

Ha ezekkel a problémákra magára ismer a Smart-Cash felhőalapú raktárkészlet kezelő szoftvert Önnek találták ki!
12 pénztáros egyidejű kezeléssel, azonnali felhő adatbázissal, akár a világ bármely pontjáról ránézhet alkalmazottjaira, kézben tarthatja az irányítást.

Mikor az utolsó terméket is beütötte a pénztárgépbe akkor közli a "kedves" vevő, hogy áfás számlát szeretne, és kezdheti elölről a munkát? Smart-Cash szoftverrel ez nem gond, a fizetés pillanatáig eldöntheti a vásárló, hogy nyugtát, számlát, szállítólevelet szeretne a vásárlásról.

Asztalkezelés éttermi szinten? A Smart-Cash raktárkezelő szoftvernek nem gond, akárcsak a receptúra készítés, vagy a franciablokk készítés külön nyomtató nélkül, a CashCube pénztárgép nyomtatóját használva!

2020.07.01-től számlázóprogramját be kell kötni a NAV-hoz. Az Ön által használt szoftver alkalmas rá? Imádja a Szamlazz.hu számlázóprogramot? Igaza van, szuper jó számlázó! A Smart-Cash a Szamlazz.hu számlázóval is összeköttetésben áll, így ha Önnek már van Szamlazz.hu fiókja, egyben láthatja összes kimenő számláját.

A Smart-Cash alkalmas még:
- Mérleges összeköttetésre
- Bankkártyás fizetések könyvelésére
- Egyszerűsített számla nyomtatására (CashCube pro pénztárgéppel)
- Többnyelvű felhasználói felület
- Selejtezés
- Bevételezés
- Érintőképernyő használat
- Törzsvásárlók kezelése
- stb.

A szoftvereket, főleg amik igazán megfelelőek akár több százezer forintért is értékesítik, évente szoftverkövetést szükséges vásárolni hozzájuk, hogy megfelelően működjenek. A Smart-Cash felhőalapú raktárkezelő szoftvert nem kell megvásárolnia, bérelni tudja mindössze havi 12.000 Ft + ÁFA áron, és semmi rejtett költségek, meglepetések nem érhetik.

Mi a Smart-Cash legfőbb előnye?!
Rengeteg szoftver fut a piacon, de olyanról nem tudunk ahol a szoftvert használók fejlesztési ötletére hallgatva lett finomítva a szoftver, és pont azt tudja amire egy boltban szükség van. Se többet, se kevesebbet. 7 év alatt rengeteg apró lépéssel lett szinte tökéletesre fejlesztve, de bizonyára Önnek is lesznek jó ötletei amik tovább segítik a szoftver fejlesztését.

Jöjjön el, nézze meg nálunk személyesen! 

1093 Budapest, Közraktár utca 22.

36-1-704-00-00

Smart-Cash felhő alapú raktárkezelő és számlázó program

online pénztárgép összekötéssel

Fontos tudni:
Programunk két fajta lehetőséget biztosít:
• Kereskedelmi egységeknek (közért, ruházati bolt, barkácsbolt, stb.) vonalkódos
rendszerrel vagy programon belüli kereső funkcióval-,
• Éttermek érintőképernyő segítségével vagy szintén kereső funkcióval tudnak nyugtát
és számlát adni

Főbb jellemzői:
• Összeköthető: online pénztárgéppel, vonalkód olvasóval, mérleggel és asztali illetve
blokknyomtatóval
• Fizetési módok: készpénz, bankkártya, csekk
• Pénztárosok elszámoltatása
• Napi eladás-, pillanatnyi kasszaforgalom-, utolsó vásárlás ellenőrzése
• Termékek vonalkódos leolvasása
• Több vásárló egyidejűleg való kiszolgálása
• Termékek áthelyezése
• Kedvezményadás
• Törzsvásárlói kártyák kezelése
• Mérlegről súly lekérése
• Szervízdíj
• Termékek bevételezés
• Termékek selejtezése
• Raktár kezelése
• Számla nyomtatása, e-mailben-, illetve NAV-hoz online elküldése
Ajánljuk minden olyan étteremnek és kereskedelmi egységnek, akiknek fontos az egyszerű
kezelhetőség és raktárkészlete átláthatósága.
Ez a program egyszerre kezeli készletét és ad számlát, ha szükséges.
Külön kezeli a pénztárosokat és a fizetési módokat, így könnyedén leellenőrizheti
beosztottjait illetve napi forgalmát fizetési módokra lebontva.
Fizetés után a raktárkészletből azonnal levonódik a megvásárolt termék, ezen felül pedig
leellenőrizheti, hogy a nap folyamán mikor, mit, mennyit és mennyiért értékesített.
Lekérhetünk pillanatnyi kasszaforgalmat is vagy, ha szükséges az utolsó vásárlás összegét.
A termékek, ha vonalkóddal vannak ellátva, vonalkód olvasóval leolvashatóak, vagy ha nem
rendelkezik vonalkóddal az adott termék, akkor név szerint is kereshetőek a programban.
A program engedélyezi, hogy több vásárlót is kiszolgálhassunk egyidejűleg, ami szintén
megkönnyíti munkánkat.
Lehetőség van eladásnál a vásárlók illetve asztalok közötti termékek áthelyezésére is, sőt
kedvezményt is tudunk adni, de a törzsvásárlói kártyákat is kezelhetjük közben.
Ha mérleggel kötjük össze a programot, nincs szükség, hogy mi írjuk be az összeget, a mérleg
továbbítja a programnak.

Éttermekben szervízdíj felszámolására is van lehetőség, a program a megadott \%-os díjat, a
különböző áfa kulcsokhoz rendeli hozzá.
Tudunk bevételezni és selejtezni is, Ön dönti el, hogy engedélyezi-e alkalmazottainak ezeket
a lehetőségeket is.
Egyszerűen és gyorsan lehet számlát nyomtatni, csak be kell írnia az adószámot és a program
automatikusan kitölti a többi adatot és meg is jegyzi azokat. Adjunk meg e-mail címet, hogy a
program elküldhesse e-mailben is a kiállított számlát. Összeköthetjük asztali nyomtatóval,
ekkor A/4-es méretben, illetve blokknyomtatóval ekkor pedig 80-as papírméretben kapjuk
kézbe a számlánkat. 2020. július 01-től kötelező adatot szolgáltatni a kiállított számlákról
a NAV felé, programunk már most rendelkezik ezzel a funkcióval!


Folytatáshoz kattintson ide