1093 Budapest, Közraktár utca 22 | +36 1 704 00 00

Használt Online pénztárgép CashCube Light a költségtakarékos üzletnyitáshoz.

Kíváló minőség, kedvező árak, óriási raktárkészlet.

A kiválasztott modellről bővebb informácót telefonon tudunk adni. Az ár ennyi amennyi ki van írva, tehát nincs semmi átverés, mellébeszélés, más tipusra átbeszélés. Amennyiben ez a használt pénztárgép eladásra került vállaljuk, hogy minimum a termékkel megegyező ugyanilyen tipusú pénztárgépet ugyanezen az áron bocsátunk rendelkezésére! Garantáljuk!

A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 76 657 Ft + ÁFA (bruttó 97 354 Ft)

Garancia érvényessége: 2025-09-25

Éves felülvizgsálat érvényessége: 2025-09-02

Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 76 657 Ft + ÁFA (bruttó 97 354). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is! A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 76 657 Ft + ÁFA (bruttó 97 354). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
* a kép illusztráció, nem a valódi pénztárgépről készült!

Híreinkből egy kis csemege...

APEH közlemény az éves zárásról

2011.12.16. Közlemény a számla, egyszerűsített számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról szóló, többször módosított 24/1995. (XI. 22.) PM rendelet 7. § (5) bekezdése szerinti év végi adómemória kiíratásról és egyéb teendőkről A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) a következőkre hívja fel a NAV elnöke által engedélyezett pénztárgépeket használó (üzemeltető) egyéni és társas vállalkozások figyelmét. A számla, egyszerűsített számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról szóló 24/1995. (XI. 22.) PM rendelet 7. § (5) (továbbiakban: Rendelet) bekezdésének harmadik mondata szerint “Év végén a pénztárgép adómemóriájának teljes kiíratását - a bevétellel való egyeztetés érdekében - el kell végezni és azt az ellenőrzés céljára megőrizni”. Eszerint minden érintett vállalkozásnak ki kell íratnia a tulajdonában (használatában) álló valamennyi (üzemben lévő, vagy abból bármilyen ok - tartalék, javítás – miatt kivont) AP-azonosító jellel és számmal ellátott pénztárgép memóriaegységében tárolt adatokat a 2011. január 1-től 2011. december 31-ig terjedő időszakra vonatkozóan. A Rendeletben előírt kötelezettség egységes végrehajtása érdekében a kiíratásról szóló listának – gépenként − a következő adatokat kell tartalmaznia: I. Azonosító adatok: a tulajdonos (használó) neve, a tulajdonos (használó) címe, a tulajdonos (használó) adóigazgatási azonosító száma (adószáma), a stilizált AP jel és a pénztárgép 9 jegyű azonosítószáma. II. Az adómemória kiíratás adatai: a kiíratás időszaka, melynek: kezdő időpontja: 2011. január 1. záró időpontja 2011. december 31. (amennyiben a pénztárgéppel az előző két dátum nem iratható ki, úgy: kezdő sorszámként az adóügyi zárás sorszáma 2010. december 31-én, záró sorszámként az adóügyi zárás sorszáma 2011. december 31-én) a RAM törlések száma (azon gépeknél, amelyek programjába beépítésre került), a göngyölített forgalom (GRAND TOTAL) összege (az adómemória napi forgalmi összegei együttesen), az áfa kulcsonkénti göngyölített összege azon gépeknél, amelyeknél az adómemória az áfa összegét kulcsonként tartalmazza. Az adómemória kiíratását a vállalkozásnak önmagának vagy a NAV által jóváhagyott szerviz közreműködésével kell elvégeznie. Az adómemória kiíratás tényét a pénztárgépnaplóban rögzíteni kell, a listát pedig az adó megállapításához való jog elévüléséig meg kell őrizni. Egyéb teendők: 1) A NAV felhívja a pénztárgépeket használó adózók figyelmét arra is, hogy a népegészségügyi termékadóról szóló 2011. évi CIII. törvény (a továbbiakban: Neta. törvény) hatálybalépésének időpontja egységesen minden adóalanyra vonatkozóan 2011. szeptember 1. napja, így azon adóalanyok, akik Neta. fizetésére kötelezettek, ezen időponttól kötelesek az adott ügyletekről kibocsátott számlán, számviteli bizonylaton, egyéb okiraton a törvény 3. § (2) bekezdése szerinti feltüntetési kötelezettségnek – a törvény 7. §-ában megfogalmazott mentességi esetek figyelembe vételével – eleget tenni. A számlán feltüntetendő szövegre nincs kötelező minta, azt a törvényben meghatározott tartalomnak megfelelően az adóalany határozza meg. Abban az esetben, amennyiben az értékesítő adóalany többféle terméket értékesít, célszerű megkülönböztetni a bizonylaton a Neta. hatálya alá tartozó termékeket, és azt, hogy ezek tekintetében az adófizetési kötelezettség őt terheli. A Neta törvény 3. § (2) bekezdése kizárólag arról rendelkezik, hogy az adó alanya az adóköteles termék értékesítése esetén kötelezett az értékesítésről kiállított bizonylaton feltüntetni, hogy az adókötelezettség őt terheli. 2) A NAV felhívja továbbá a pénztárgépeket, taxamétereket forgalmazó, szervizelő, használó adózók figyelmét arra is, hogy a honlapon [letölthető innen] 2011.06.20-i dátummal megjelentette az euró pénznem kezelésére alkalmas pénztárgépeken és taxamétereken az euró bevezetés technikai dátumának 2020. január 1-re történő beállításáról szóló NAV közleményt. Ebben a NAV felhívta a pénztárgépeket és taxamétereket használó adózók figyelmét arra, hogy a dátum 2020. január 1-re való átállítását NAV-engedélyes szervizzel legkésőbb 2011. december 31-ig végeztessék el, ellenkező esetben a készülék 2012. január 1-ével automatikusan átállhat a felkészülési időszaknak megfelelő működésre. A NAV ezért ismételten felhívja az érintettek figyelmét a határidő betartására. Amennyiben a készülék átállna a felkészülési időszaknak megfelelő működésre, úgy a készülék továbbra is Ft-üzemmódban működik, azonban a bizonylatokon a vásárlás végösszege a beállított Ft/euró árfolyammal számolva feleslegesen megjelenik euróban is. Ez esetben az euróban megjelenő összeget figyelmen kívül kell hagyni és mielőbb intézkedni kell az euró bevezetés technikai dátumának 2020. január 1-re történő beállítása iránt.

Folytatáshoz kattintson ide