Használt Online pénztárgép CashCube Light a költségtakarékos üzletnyitáshoz.

Kíváló minőség, kedvező árak, óriási raktárkészlet.

A kiválasztott modellről bővebb informácót telefonon tudunk adni. Az ár ennyi amennyi ki van írva, tehát nincs semmi átverés, mellébeszélés, más tipusra átbeszélés. Amennyiben ez a használt pénztárgép eladásra került vállaljuk, hogy minimum a termékkel megegyező ugyanilyen tipusú pénztárgépet ugyanezen az áron bocsátunk rendelkezésére! Garantáljuk!

A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 67 887 Ft + ÁFA (bruttó 86 216 Ft)

Garancia érvényessége: 2025-08-25

Éves felülvizgsálat érvényessége: 2025-02-23

Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 67 887 Ft + ÁFA (bruttó 86 216). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is! A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 67 887 Ft + ÁFA (bruttó 86 216). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
* a kép illusztráció, nem a valódi pénztárgépről készült!

Híreinkből egy kis csemege...

APEH közlemény az EURO dátum módosításról

2011.06.20. NAV-közlemény az euró pénznem kezelésére alkalmas pénztárgépeken és taxamétereken az euróbevezetés technikai dátumának 2020. január 1-re történő beállításáról A számla, egyszerűsített számla és a nyugta adóigazgatósági azonosításáról, valamint a nyugta adását biztosító pénztárgép és taxaméter alkalmazásáról szóló 24/1995. (XI. 22.) PM rendelet (továbbiakban: PM rendelet) 2. § (7) bekezdésének felhatalmazása alapján kiadott, „Az adóigazgatási azonosításra alkalmas nyugta adását biztosító pénztárgépek és taxaméterek forgalmazásának, használatának feltételeiről és az azzal összefüggő nyilvántartási, elszámolási és adatszolgáltatási kötelezettségekről” szóló APEH közlemény (megjelent az Adó és Ellenőrzési Értesítő 2006. évi 1-2. számában) II/A/4., illetve III/A/3. pontjainak megfelelően, az euró pénznem kezelésére alkalmas pénztárgépeken, illetve taxamétereken az euró bevezetés technikai dátumaként 2010. január 1. lett meghatározva. Ezen készülékekben az euró bevezetés technikai dátumaként jelenleg 2013. január 1. van beprogramozva. Ez azt jelenti, hogy a szabályok szerint ezen dátummal a készülék megkezdi az euró üzemmódra történő átállást és blokkolja a Ft-elszámolású működést, illetve ezen dátumot 1 évvel megelőzően (tehát 2012. január 1-én) már a felkészülési időszak szabályai szerint kezdhet el működni. Ezért ahhoz, hogy a készülékek Ft-elszámolású üzemmódban működhessenek tovább, az előre programozott 2013. január 1. dátumot szükséges átállítani egy vélelmezett átállási dátumra. Ennek megfelelően a NAV a vélelmezett euró-átállási dátumot 2020. január 1. dátumban, egyúttal ezzel összhangban a felkészülési időszak kezdetét pedig egységesen ezen dátumot 1 évvel megelőző dátumban (tehát 2019. január 1-ében) határozza meg. A NAV felhívja ezért az euró pénznem kezelésére alkalmas pénztárgépeket és taxamétereket használó adózók figyelmét arra, hogy a dátum 2020. január 1-re való átállítását NAV-engedélyes szervizzel legkésőbb 2011. december 31-ig végeztessék el. Ellenkező esetben a készülék 2012. január 1-ével automatikusan átállhat a felkészülési időszaknak megfelelő működésre, illetve 2013. január 1-ével blokkolja a Ft-elszámolású működést, ezért az a felhasználó számára használhatatlanná fog válni. Amennyiben a használó nem intézkedik időben a dátum átállítása iránt, úgy a készüléken az eredeti Ft-elszámolási mód már csak a szerviz által adómemória cserével állítható vissza, melynek költségei nagyságrendekkel nagyobbak lehetnek az átállítás időben történő elvégzésének költségeinél. Az euró pénznem kezelésére alkalmas pénztárgépek és taxaméterek a honlapon a (www.nav.gov.hu)/Apeh/Adózási információk/Pénztárgépek-taxaméterek/Pénztárgép-adatlapok menüpont alatt az alábbi módon találhatóak meg: pénztárgépek esetében az „Érvényes forgalmazási engedélyű pénztárgépek” mindegyike, továbbá a „Visszavont/lejárt forgalmazási engedélyű pénztárgépek” közül azok, amelyeknek a nevében szerepel az „EU” szó, taxaméterek esetében az „Érvényes forgalmazási engedélyű taxaméterek” mindegyike. Az euró bevezetés technikai dátuma átállításának tényét a szerviznek a pénztárgép-, illetve taxaméter naplójában rögzítenie kell. A NAV felhívja továbbá a pénztárgépeket, taxamétereket forgalmazó, szervizelő, használó adózók figyelmét arra is, hogy 2010. július 1-től a PM rendelet 10/A. §-ának rendelkezése szerint: „Az egyéb feltételeken kívül csak olyan pénztárgép, taxaméter típusjóváhagyása és forgalmazása engedélyezhető, ideértve a lejáró típus-jóváhagyási és forgalmazási engedély meghosszabbítását is, amely képes adóigazgatási azonosításra alkalmas nyugta adására olyan ügylet esetében is, ahol az ellenértéket euróban határozták meg”. A pénztárgép, taxaméter forgalmazási engedélyének érvényessége a gyakorlatban azt jelenti, hogy a PM rendelet csak az érvényes forgalmazási engedélyű készülékek esetében engedi meg a felhasználónál újként való üzembe helyezést, valamint használt készülék esetében az adásvétel vagy bérbeadás útján másik használó részére történő értékesítést. A PM rendelet még méltányossági alapon sem engedi meg a NAV számára, hogy ezen szabály alkalmazásától eltekintsen. Ezért az euró kezelésére nem alkalmas pénztárgépek, taxaméterek esetében sem a készülék forgalmazási engedélyének meghosszabbítására, sem pedig másik használó részére történő átírás engedélyezésére nincs lehetőség.

Folytatáshoz kattintson ide