Használt Online pénztárgép CashCube Light a költségtakarékos üzletnyitáshoz.

Kíváló minőség, kedvező árak, óriási raktárkészlet.

A kiválasztott modellről bővebb informácót telefonon tudunk adni. Az ár ennyi amennyi ki van írva, tehát nincs semmi átverés, mellébeszélés, más tipusra átbeszélés. Amennyiben ez a használt pénztárgép eladásra került vállaljuk, hogy minimum a termékkel megegyező ugyanilyen tipusú pénztárgépet ugyanezen az áron bocsátunk rendelkezésére! Garantáljuk!

A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 70 772 Ft + ÁFA (bruttó 89 881 Ft)

Garancia érvényessége: 2025-05-04

Éves felülvizgsálat érvényessége: 2025-07-04

Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 70 772 Ft + ÁFA (bruttó 89 881). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is! A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 70 772 Ft + ÁFA (bruttó 89 881). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
* a kép illusztráció, nem a valódi pénztárgépről készült!

Híreinkből egy kis csemege...

NTAK adatszolgáltatás ismét elhalasztva

Jelentős kormányzati segítséget kap a turizmus az MTÜ javaslatai alapján

A szektor támogatása érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kezdeményezésére a kormány egy átfogó csomag keretében hat olyan intézkedésről is döntött, amely nagymértékben enyhíti a turisztikai vállalkozások terheit, javítja gazdasági helyzetüket és egyúttal segíti napi működésüket is. Az intézkedések érintik a turizmusfejlesztési hozzájárulást, a munkaidőkeretet, a SZÉP Kártya szabályozást, az NTAK-adatszolgáltatást, a VIZA-adatszolgáltatást, és a szálláshely-minősítést. 

A szektorban működő szolgáltatók terheit csökkenti, hogy 2022. október 1. és 2023. március 31. közötti időszakra nem kell sem megállapítani, sem bevallani, sem pedig megfizetni a turizmusfejlesztési hozzájárulást (TFH). Ennek köszönhetően több milliárd forint marad a szolgáltatóknál.

A Munka törvénykönyvében alapesetben biztosított 4 hónap helyett, a munkáltató a hatékony és rugalmas munkaidő-szervezés biztosítása érdekében a turizmus ágazatban dolgozóknak ismét legfeljebb 24 havi munkaidőkeretet rendelhet el.

A SZÉP Kártya a belföldi turizmus ösztönzésének egyik legfontosabb eszköze, alapvető célja a turisztikai szolgáltatók forgalmának növelése, rentábilis működésének elősegítése. Ezt a célt erősíti, hogy javaslat készül a SZÉP Kártya alszámláinak megszüntetésére, összevonására.

Jelentős kedvezmény, hogy 2023. július 1-re módosul a vendéglátó üzletek és a turisztikai attrakciók NTAK-adatszolgáltatásának kezdő napja. A fél éves halasztás hosszabb felkészülési időt biztosít a szolgáltatóknak az adatszolgáltatási gyakorlat feltételeinek minél hatékony kialakítására, a digitális átállásra, a szoftverek használatának elsajátítására.

További könnyebbség a szálláshely-szolgáltatók napi működéséhez, hogy 2023. december 31-ig továbbra sem szükséges a 14 év alatti vendégek okmányainak adatait beolvasni. A kormány korábban már mentesítette a szolgáltatókat a 14 év alattiak okmányának beolvasási kötelezettsége alól, ez az intézkedés marad érvényben a jövő év végéig.

Szintén segítség, hogy a 2021. december 31-ig nyilvántartásban szereplő és működő magán- és egyéb szálláshelyek esetében az első szálláshely-minősítés regisztrációjának határideje 2024. január 1-re módosul. A halasztás az érintett szolgáltatóknak további felkészülési időt biztosít a szálláshely-minősítési eljárás lefolytatására.

Az intézkedések pontos részletei a hamarosan megjelenő Magyar Közlönyben lesznek olvashatók.


Folytatáshoz kattintson ide