Használt Online pénztárgép CashCube Light a költségtakarékos üzletnyitáshoz.

Kíváló minőség, kedvező árak, óriási raktárkészlet.

A kiválasztott modellről bővebb informácót telefonon tudunk adni. Az ár ennyi amennyi ki van írva, tehát nincs semmi átverés, mellébeszélés, más tipusra átbeszélés. Amennyiben ez a használt pénztárgép eladásra került vállaljuk, hogy minimum a termékkel megegyező ugyanilyen tipusú pénztárgépet ugyanezen az áron bocsátunk rendelkezésére! Garantáljuk!

A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 57 125 Ft + ÁFA (bruttó 72 549 Ft)

Garancia érvényessége: 2025-01-12

Éves felülvizgsálat érvényessége: 2025-09-10

Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 57 125 Ft + ÁFA (bruttó 72 549). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is! A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 57 125 Ft + ÁFA (bruttó 72 549). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
* a kép illusztráció, nem a valódi pénztárgépről készült!

Híreinkből egy kis csemege...

Tájékoztató a nyugtaadási kötelezettség pénztárgéppel való teljesítésére 2017. január 1-jétől kötelezett adózónak az online pénztárgép beszerzéséhez n

Tájékoztató a nyugtaadási kötelezettség pénztárgéppel való teljesítésére 2017. január 1-jétől kötelezett adózónak az online pénztárgép beszerzéséhez nyújtott támogatásról
2016. november 15-én a Magyar Közlöny 176. számában – 2016. november 16-ai hatályba lépéssel – megjelent a nyugtaadási kötelezettség pénztárgéppel való teljesítésére 2017. január 1-jétől kötelezett adózónak az online pénztárgép beszerzéséhez nyújtott támogatásról szóló 39/2016. (XI. 15.) NGM rendelet (a továbbiakban: Rendelet).
I. Támogatásra jogosultak (Rendelet 6. § (1)-(2) bekezdés)
A támogatást a pénztárgépek műszaki követelményeiről, a nyugtakibocsátásra szolgáló pénztárgépek forgalmazásáról, használatáról és szervizeléséről, valamint a pénztárgéppel rögzített adatok adóhatóság felé történő szolgáltatásáról szóló 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet 1. melléklete alapján 2017. január 1-jétől online pénztárgép használatára kötelezett adózó igényelheti, amennyiben a pénztárgépet 2016. december 31-ig üzembe helyezi.
(Arra vonatkozóan, hogy 2017. január 1-jétől ki kötelezett online pénztárgép használatára, a NAV honlapján „Tájékoztató az online pénztárgép használatára kötelezett adóalanyi kör bővüléséről és az ezzel kapcsolatos teendőkről” címmel megjelent anyag ad tájékoztatást.)
II. Támogatásra való jogosultság feltételei (Rendelet 4. §, 5. § (1)-(4), 8. § (1)-(3) bekezdés, 11. §, 22-24. §)
A vissza nem térítendő támogatás olyan pénztárgép beszerzéséhez nyújtható, amely rendelkezik – a 9/2016. (III. 25.) NGM rendeletben meghatározott – új műszaki követelményeknek való megfelelést igazoló forgalmazási engedéllyel.
1. A támogatásra az üzemeltető abban az esetben jogosult, ha
a) a 2015. adóévben legfeljebb 500 millió forint nettó árbevételt ért el, vagy tevékenységét 2016. január 1-jét követően kezdte meg,
b) a támogatás iránti kérelem (a továbbiakban: kérelem) benyújtásának időpontjában az adózás rendjéről szóló törvény alapján megbízható adózónak minősül, vagy
ba) rendelkezik adószámmal és nem áll adószám-felfüggesztés hatálya alatt,
bb) nem áll végelszámolási-, felszámolási-, csőd- vagy kényszertörlési eljárás hatálya alatt,
bc) nem rendelkezik az állami adó- és vámhatóságnál nyilvántartott, az állami adó- és vámhatóság által nyilvántartott túlfizetés összegével csökkentett, 180 napon keresztül folyamatosan fennálló 1 millió forintot meghaladó adó- és vámtartozással, kivéve, ha arra az állami adó- és vámhatóság részletfizetést vagy fizetési halasztást engedélyezett,
bd) nem rendelkezik munkáltatóként, kifizetőként levont adó tekintetében 10 ezer forintot meghaladó adótartozással, és
be) tevékenységét nem szünetelteti, és
c) a kérelem benyújtását megelőző 5 naptári éven belül az állami adó- és vámhatóság számla, egyszerűsített számla, nyugta-kibocsátási kötelezettség két éven belüli ismételt elmulasztása, vagy be nem jelentett alkalmazott foglalkoztatása miatt jogerősen mulasztási bírságot nem állapított meg terhére.
2. A támogatás csekély összegű (de minimis) támogatásnak minősül, amelyet
2
- a csekély összegű támogatásokra való alkalmazásáról szóló 1407/2013/EU rendelet [általános de minimis rendelet],
- a mezőgazdasági ágazatban nyújtott csekély összegű támogatásokra való alkalmazásáról szóló 1408/2013/EU rendelet [mezőgazdasági de minimis rendelet] és
- a halászati és akvakultúra- ágazatban nyújtott csekély összegű támogatásokra való alkalmazásáról szóló 717/2014/EU rendelet [halászati de minimis rendelet]
szerinti előírásokkal összhangban lehet igényelni, kivéve, ha a kérelmező a támogatást kizárólag olyan tevékenységhez használja, amely nem gazdasági tevékenység.
Ez jelenti egyrészt azt, hogy támogatás csak olyan tevékenységhez vehető igénybe, amelyet a de minimis rendeletek nem zárnak ki, másrészt jelenti azt is, hogy támogatás az üzemeltetőt csak a de minimis rendeletekben meghatározott küszöbértékig illeti meg.
A de minimis támogatások bruttó támogatástartalma a pénzügyi időszak alatt nem haladhatja meg,
– ha a támogatást az üzemeltető az általános de minimis rendelet hatálya alá tartozó tevékenységéhez igényli, a 200 ezer eurót, a kereskedelmi fuvarozás terén működő vállalakozásnál pedig a 100 ezer eurót,
– ha a támogatást az üzemeltető a mezőgazdasági de minimis rendelet hatálya alá tartozó tevékenységéhez igényli, a 15 ezer eurót (egyéni keret), azzal, hogy a rendelkezésre álló tagállami keret sem léphető túl,
– ha a támogatást az üzemeltető a halászati de minimis rendelet hatálya alá tartozó tevékenységéhez igényli, a 30 ezer eurót (egyéni keret), azzal, hogy a rendelkezésre álló tagállami keret sem léphető túl.
Fenti küszöbértékeket nem vállalkozásonként kell számítani, hanem az egy és ugyanazon vállalkozásokra együttesen kell meghatározni.
Ha a Rendelet keretében igényelt támogatás az üzemeltető által igénybe vett más csekély összegű (de minimis) támogatásokkal együttesen meghaladja a vonatkozó európai uniós jogi aktusokban meghatározott küszöbértékeket, akkor a támogatási igény ezen küszöbértékek nagyságáig érvényesíthető.
A forintban meghatározott összegek euróra történő átszámításánál a Rendelet kihirdetésének napján érvényes, a Magyar Nemzeti Bank által közzétett, két tizedes jegy pontossággal meghatározott devizaárfolyam alkalmazandó (2016. november 15-én 1 Euro = 309,95 forint).
Az állami adó- és vámhatóság a támogatásra való jogosultság feltételeinek fennállását az általa nyilvántartott adatok alapján ellenőrzi.
Figyelem! Mozgóbolt vagy mozgó szolgáltató helyen működő üzemeltető kizárólag – az új műszaki követelményeknek megfelelő – hordozható pénztárgép üzembe helyezése esetén jogosult támogatásra.
III. Támogatás mértéke (Rendelet 5. § (5) bekezdés, 7. §)
A támogatás mértéke pénztárgépenként 50 ezer forint. Az üzemeltető legfeljebb öt darab pénztárgép beszerzéséhez igényelhet támogatást.
A támogatáshoz kapcsolódóan előleg nem folyósítható.
3
IV. Támogatás igénybevételére jogosító egyedi kód iránti kérelem (Rendelet 6. § (3) bekezdés, 10. §, 26. §)
A támogatás igénybevételére jogosító egyedi kód (mely egyben a pénztárgép üzembe helyezési kódja is) az állami adó- és vámhatóságtól a PTGREG adatlapon igényelhető. Az adatlapot az elektronikus bevallás benyújtására kötelezett üzemeltetők elektronikusan kötelesek benyújtani, egyéb esetben az adatlap papír alapon is benyújtható az illetékes adó- és vámigazgatósághoz.
A PTGREG adatlap és kitöltési útmutatója a Nemzeti Adó- és Vámhivatal internetes honlapjáról (http://www.nav.gov.hu  Letöltések  Nyomtatványkitöltő programok  Egyszerű keresés/Összetett keresés) letölthető.
A támogatás igénybevételére jogosító egyedi kód iránti kérelem legkorábban 2016. november 24-én nyújtható be. A támogatás csak a 2016. december 31-ig üzembe helyezett pénztárgépek után kérhető.
A kérelemben nyilatkozni kell:
 a folyó pénzügyi évben és az azt megelőző két pénzügyi évben az üzemeltető részére odaítélt valamennyi csekély összegű (de minimis) támogatás támogatástartalmáról,
 arról, hogy az üzemeltető hozzájárul ahhoz, hogy a támogatás igénylésére jogosító egyedi kódot a pénztárgép értékesítője (a továbbiakban: eladó) az állami adó- és vámhatóság internetes oldalán elérhető elektronikus lekérdező felületen keresztül leellenőrizze,
 arról, ha a támogatást az 1408/2013/EU vagy a 717/2014/EU bizottsági rendelet hatálya alá tartozó tevékenységéhez igényli,
 amennyiben fenti két bizottsági rendelet hatálya alá tartozik, akkor arról is, hogy ezen rendeletek hatálya alá tartozó csekély összegű (de minimis) támogatásokra vonatkozó szabad de minimis keret ellenőrzéséhez szükséges adatok beszerzése érdekében, valamint az Art. 11/A. §-a szerinti nyilvántartás működtetése céljából hozzájárul a nevére, adószámára, az állami (de minimis) támogatás összegére és az állami (de minimis) támogatás kiutalásának időpontjára vonatkozó adatainak a nyilvántartást vezető szerv részére történő átadásához.
A kérelemben fel kell tüntetni:
 a támogatásra jogosult üzemeltető azonosító adatait (nevét vagy elnevezését, székhelyét, adószámát, valamint, amennyiben a kérelmező a támogatást mezőgazdasági termékek elsődleges termeléséhez, illetve halászati és akvakultúra termékek előállításához, feldolgozásához vagy forgalmazásához igényli, úgy a mezőgazdasági, agrár-vidékfejlesztési, valamint halászati támogatásokhoz és egyéb intézkedésekhez kapcsolódó eljárás egyes kérdéseiről szóló 2007. évi XVII. törvény szerinti ügyfél-azonosítót),
 a pénztárgép üzemeltetési helyére vonatkozó adatokat (a pénztárgép üzemeltetési helyét és módját, a pénztárgép üzemeltetési helye szerinti üzlet nevét, az üzlet TEÁOR szerinti tevékenységét).
V. Támogatás igénylésére jogosító egyedi kód kiadása (Rendelet 12. §, 14. §)
Az állami adó- és vámhatóság az üzemeltető kérelme alapján – pénztárgépenként – megküldi a támogatás igénylésére jogosító egyedi kódot, amely egyben a pénztárgép üzembe helyezési kódja is.
4
A támogatás igénylésére jogosító egyedi kód
 a kérelem elektronikus úton történt megküldése esetén a beérkezéstől számított 5 napon belül a kérelmet benyújtó elektronikus tárhelyére,
 a kérelem postai úton történő megküldése esetén pedig a beérkezéstől számított 8 napon belül postai úton kerül megküldésre.
Az állami adó- és vámhatóság a támogatás igénylésére jogosító kód megküldésével egyidejűleg – pénztárgépenként – közli az üzemeltetőt megillető támogatás összegét is.
Az üzemeltető a megküldött értesítést a pénztárgép beszerzésekor a pénztárgép értékesítőjének átadja, aki azt, valamint az AP számot rögzíti a pénztárgépben. Ezt követően az adóügyi ellenőrző egység kapcsolatba lép a Nemzeti Adó- és Vámhivatal szerverével, amely válaszüzenettel üzembe helyezi a pénztárgépet.
Figyelem! Fontos, hogy az üzemeltető az elektronikus tárhelyére beérkezett támogatás igénylésére jogosító egyedi kódot kinyomtassa, vagy egyéb módon eltárolja. Továbbá a kinyomtatott, illetve postai úton kapott példányt az üzemeltető gondosan őrizze meg annak érdekében, hogy azt a pénztárgép beszerzésekor az eladó részére át tudja adni.
A pénztárgépek beszerzéséhez kapcsolódó támogatás a pénztárgép üzemeltetőjénél a következők szerint érvényesül: az eladó a pénztárgép értékesítésekor a támogatás igénylésére jogosító egyedi kód érvényességét az állami adó- és vámhatóság internetes honlapján elérhető elektronikus lekérdező felületen keresztül ellenőrzi és az érvényes kóddal rendelkező üzemeltető részére a pénztárgépet az állami adó- és vámhatóság által közölt támogatás összegével csökkentett vételáron értékesíti.
VI. Támogatás iránti kérelem elutasítása (Rendelet 13. §(1)-(3) bekezdés)
Az állami adó- és vámhatóság az üzemeltető által benyújtott kérelmet elutasítja, amennyiben
– az üzemeltető a támogatás elbírálásához szükséges nyilatkozatokat nem teszi meg,
– az üzemeltető nem felel meg a támogatásra való jogosultság feltételeinek,
– a folyó pénzügyi évben és az azt megelőző két pénzügyi évben igénybe vett csekély összegű (de minimis) támogatás összege az európai uniós jogi aktusokban meghatározott küszöbértéket elérte,
– a nyilvántartást vezető szerv adó- és vámhatóság részére adott tájékoztatása szerint a mezőgazdasági vagy a halászati de minimis támogatásra rendelkezésre álló tagállami keret kimerült.
A kérelem elutasítása esetén az állami adó- és vámhatóság kizárólag a támogatás tartalom nélküli üzembe helyezési kódot küldi meg az üzemeltető részére. Erre legkésőbb az elutasításról szóló döntés megküldésével egyidejűleg kerülhet sor.
VII. Támogatás kiutalása (Rendelet 13. § (4) bekezdés, 18. §)
A támogatás kiutalása a pénztárgép eladója részére történik. Az eladó a támogatás kiutalását a csökkentett vételáron értékesített és legkésőbb 2016. december 31-ig üzembe helyezett pénztárgépek után, a 1611 számú bevallási nyomtatványon benyújtott kérelmében igényelheti (a bevallási nyomtatványok a NAV internetes honlapjáról letölthetők).
5
A támogatás kiutalása iránti igény legkorábban 2016. november 24-étől nyújtható be az állami adó- és vámhatósághoz. A kiutalási igények benyújtásának végső határideje 2017. március 31-e, mely határidő jogvesztő, elmulasztása esetén igazolási kérelem előterjesztésének nincs helye.
A 1611-es számú bevallás 06-os lapján az eladónak az üzemeltető adatain túl fel kell tüntetnie az eladónál érvényesített, a támogatás igénybevételére jogosító egyedi kódot és az igényelt támogatás összegét is, azzal, hogy az adott pénztárgépre megítélt támogatás kizárólag egy összegben igényelhető, továbbá a 351 adónemkódú „Online Pénztárgép beszerzés” támogatás esetén minden esetben rendelkezni kell a teljes összeg kiutalásáról/átvezetéséről. Az igényelt támogatás nem tartható a számlán. A támogatáshoz kapcsolódóan előleg nem folyósítható.
A támogatást az állami adó- és vámhatóság a bevallás beérkezésétől számított 21 napon belül kiutalja, vagy határozatot hoz a támogatás kiutalásának/átvezetésének elutasításáról. A kérelem elbírálása során az állami adó- és vámhatóság vizsgálja a támogatásra való jogosultság feltételeinek fennállását és a határidők betartását. Továbbá a kérelmezőt felhívhatja a számla eredeti példányának bemutatására.
Az állami adó- és vámhatóság a kérelmet érdemi vizsgálat nélkül elutasítja, ha annak előterjesztésére 2017. március 31-ét követően került sor, vagy az érintett pénztárgép üzembe helyezésére 2016. december 31-ét követően került sor.
Amennyiben a támogatásra irányuló kérelmet az állami adó- és vámhatóság elutasítja és az üzemeltető az elutasító döntéssel szemben jogorvoslattal él, majd a jogorvoslati eljárás eredményeként megállapítást nyer, hogy az üzemeltető a támogatás igénylésére jogosult, úgy a támogatás összegét az állami adó- és vámhatóság közvetlenül az üzemeltető részére folyósítja. A támogatás esedékessége ebben az esetben a határozat jogerőre emelkedésének a napja.
VIII. A támogatás elszámolása (Rendelet 15-17. §)
Az eladó a pénztárgép (támogatással nem csökkentett) eladási áráról állítja ki a számlát. A számla alapján fizetendő eladási árból az állami adó- és vámhatóság által közölt támogatásnak megfelelő összeg beszámítással kerül rendezésre, az eladási árból fennmaradó összeg az üzemeltető által pénzeszközzel vagy egyéb módon rendezendő.
1. Üzemeltetőnél
Az üzemeltetőnél a számla szerinti – levonható előzetesen felszámított általános forgalmi adót nem tartalmazó, támogatással nem csökkentett – vételárat kell a pénztárgép számviteli törvény szerinti bekerülési értékének meghatározásakor figyelembe venni, a támogatás összegét fejlesztési célra kapott támogatásként (követelésként és bevételként) kell elszámolni. A támogatás elszámolásából eredő követelés eladóra engedményezett követelésnek minősül, amelyet a pénztárgép eladási árának kiegyenlítéseként, az üzemeltetőnek a pénztárgép beszerzéséből származó, a pénztárgép vételárának összegében fennálló kötelezettségébe kell beszámítani.
Egyéni vállalkozó üzemeltető esetében a támogatás összegét költségek fedezetére vagy fejlesztési célra folyósított támogatásnak kell tekinteni, a támogatással összefüggésben a bevételt és a költséget a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 19. §-ának rendelkezései szerint kell megállapítani.
2. Eladónál
6
Az eladó a pénztárgép támogatással nem csökkentett – általános forgalmi adót nem tartalmazó – eladási árát az értékesítés nettó árbevételeként számolja el. Az eladónak a támogatás összegét a pénztárgép számla szerinti eladási árának részbeni kiegyenlítéseként kell figyelembe vennie. A figyelembe vételre beszámítás útján kerül sor, azaz az eladónak az üzemeltető által az eladóra engedményezett követelés átvétele miatti kötelezettségét a pénztárgép értékesítéséből származó, a pénztárgép eladási árának összegében fennálló követelésébe kell beszámítani.
IX. Támogatás igénybevétele a támogatás igénybevételére nem jogosító egyedi kóddal üzembe helyezett pénztárgépek esetén (Rendelet 19. §)
Ha a pénztárgép üzembe helyezésére nem támogatás igénybevételére jogosító egyedi kóddal került sor, a támogatást az üzemeltető az üzembe helyezett pénztárgép után, az illetékes adó- és vámigazgatósághoz benyújtott „Online Pénztárgép támogatás egyedi kiutalási kérelem” nyomtatványon igényelheti. (A nyomtatvány a NAV internetes honlapjáról letölthető.)
A kérelem benyújtására csak a 2016. november 24-ét megelőzően benyújtott PTGREG adatlap alapján kiadott üzembe helyezési kóddal üzembe helyezett pénztárgép esetén van lehetőség.
A kérelmet az állami adó- és vámhatóság annak beérkezésétől számított 21 napon belül határozattal bírálja el. Az eljárás során az állami adó- és vámhatóság vizsgálja a támogatás igénybevételéhez szükséges feltételek fennállását, továbbá a kérelmezőt felhívhatja a számla eredeti példányának bemutatására.
Az állami adó- és vámhatóság a kérelmet érdemi vizsgálat nélkül elutasítja, ha annak előterjesztésére 2017. március 31-ét követően került sor, vagy az érintett pénztárgép üzembe helyezésére 2016. december 31-ét követően került sor.
X. A támogatás igénylésekor elkövetett hiba orvoslása (Rendelet 20. §)
Amennyiben a támogatásra jogosító üzembe helyezési kóddal rendelkező üzemeltető a pénztárgép üzembe helyezésekor tévedésből nem a támogatásra jogosító üzembe helyezési kódot adta át az eladó részére vagy az eladó tévedésből nem a támogatásra jogosító üzembe helyezési kódot használta fel a pénztárgép üzembe helyezésekor, úgy az állami adó- és vámhatóság „Online Pénztárgép támogatás egyedi kiutalási kérelem” nyomtatványon benyújtott külön kérelemre utalja ki a támogatás összegét.
1. Amennyiben az üzemeltető részére az eladó a fentiekben meghatározott okból a pénztárgépet támogatással nem csökkentett, teljes vételáron értékesítette, úgy az üzemeltető a támogatás összegének kiutalását az állami adó- és vámhatósághoz benyújtott kérelemmel igényelheti. A kérelemhez csatolni kell a támogatásra jogosító, fel nem használt üzembe helyezési kódról kiadott igazolást, a felhasznált üzembe helyezési kódról kiadott igazolást, valamint az értékesítésről kibocsátott számla másolatát.
2. Amennyiben az üzemeltető részére az eladó annak ellenére, hogy a pénztárgép üzembe helyezésekor nem a támogatásra jogosító üzembe helyezési kódot használta fel, a pénztárgépet támogatással csökkentett vételáron értékesítette, úgy a támogatás összegének kiutalását az eladó az állami adó- és vámhatósághoz benyújtott kérelemmel igényelheti. A kérelemhez csatolni kell a támogatásra jogosító, fel nem használt üzembe helyezési kódról kiadott igazolást, a felhasznált üzembe helyezési kódról kiadott igazolást, valamint az értékesítésről kibocsátott számla másolatát.
7
Fenti kérelmeket az állami adó- és vámhatóság a kérelem beérkezésétől számított 21 napon belül határozattal bírálja el. Az állami adó- és vámhatóság a kérelem elbírálása során vizsgálja a támogatásra való jogosultság feltételeinek fennállását. Az eljárás során az állami adó- és vámhatóság a kérelmezőt a számla eredeti példányának bemutatására felhívhatja.
Az állami adó- és vámhatóság a kérelmet érdemi vizsgálat nélkül elutasítja, ha annak előterjesztésére 2017. március 31-ét követően került sor, vagy az érintett pénztárgép üzembe helyezésére 2016. december 31-ét követően került sor.
Az állami adó- és vámhatóság a támogatás összegét a határozat jogerőre emelkedésétől számított 15 napon belül utalja ki a kérelmező részére.
XI. Támogatás jogszerű igénybevételének utólagos ellenőrzése (Rendelet 21. §)
Az állami adó- és vámhatóság a támogatás igénybevételének jogszerűségét az üzemeltetőnél, valamint az eladónál az adózás rendjéről szóló törvény szerinti adóellenőrzés keretében utólag is vizsgálhatja.
Amennyiben az állami adó- és vámhatóság megállapítja, hogy az üzemeltető a támogatásra nem jogosult, és a részére kiadott igazolás alapján az eladó támogatás kiutalását kérte, úgy a támogatás jogosulatlan igénybevételét és annak jogkövetkezményeit az üzemeltető terhére állapítja meg.
Amennyiben az állami adó- és vámhatóság megállapítja, hogy a támogatás kiutalását kérő eladó az adott igazoláshoz kapcsolódóan pénztárgép értékesítést ténylegesen nem végzett, vagy az általa értékesített pénztárgép nem felel meg a Rendeletben foglalt követelményeknek, úgy a támogatás jogosulatlan igénybevételét és annak jogkövetkezményeit a támogatás kiutalását kérő eladó terhére állapítja meg.
Az üzemeltetőnek és az eladónak a támogatáshoz kapcsolódó iratokat az odaítélést követő 10 évig meg kell őriznie és az állami adó- és vámhatóság felhívására köteles azokat bemutatni.
XII. Fontos határidők
 2016. december 31.
Az online pénztárgép üzembe helyezésének végső határideje.
 2016. november 24.
A támogatás igénybevételére jogosító egyedi kód iránti kérelem üzemeltető általi benyújtásának legkorábbi időpontja.
A támogatás kiutalására irányuló kérelmet az eladó az állami adó- és vámhatósághoz legkorábban ettől az időponttól nyújthatja be.
 2017. március 31.
A támogatás iránti kérelem üzemeltető általi benyújtásának végső határideje, mely határidő jogvesztő, elmulasztása esetén igazolási kérelem előterjesztésének nincs helye.
8
A támogatás kiutalására irányuló kérelmet az eladó az állami adó- és vámhatósághoz legkésőbb eddig az időpontig nyújthatja be, mely határidő jogvesztő, elmulasztása esetén igazolási kérelem előterjesztésének nincs helye.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Folytatáshoz kattintson ide