1093 Budapest, Közraktár utca 22 | +36 1 704 00 00

Használt Online pénztárgép CashCube Light a költségtakarékos üzletnyitáshoz.

Kíváló minőség, kedvező árak, óriási raktárkészlet.

A kiválasztott modellről bővebb informácót telefonon tudunk adni. Az ár ennyi amennyi ki van írva, tehát nincs semmi átverés, mellébeszélés, más tipusra átbeszélés. Amennyiben ez a használt pénztárgép eladásra került vállaljuk, hogy minimum a termékkel megegyező ugyanilyen tipusú pénztárgépet ugyanezen az áron bocsátunk rendelkezésére! Garantáljuk!

A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 61 060 Ft + ÁFA (bruttó 77 546 Ft)

Garancia érvényessége: 2025-05-26

Éves felülvizgsálat érvényessége: 2025-05-06

Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 61 060 Ft + ÁFA (bruttó 77 546). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is! A Használt Online pénztárgép CashCube Light ára: 61 060 Ft + ÁFA (bruttó 77 546). Az ár tartalmazza a beüzemelési költséget is!
* a kép illusztráció, nem a valódi pénztárgépről készült!

Híreinkből egy kis csemege...

Kötelező lesz internetkapcsolat is a pénztárgépek mellé

Nemcsak új pénztárgéppel, internet előfizetéssel is kell rendelkezniük a vállalkozásoknak április elsejét követően, ha létrejön az online kapcsolat az adóhivatallal - mondta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal elnökhelyettese. Varga Árpád arról is beszélt az InfoRádiónak , hogy a pénztárgépekkel kapcsolatos kiadásokhoz a vállalkozások támogatást vehetnek majd igénybe, ennek részleteit a nemzetgazdasági minisztérium dolgozza ki. Hatalmas informatikai feladat lesz az online kapcsolat létrehozása az üzletek és az adóhivatal között, ez nem egyedül az adóhatóság számára jelent egy nagyon komoly felkészülést, hanem a pénztárgép üzemeltetésre kötelezettek esetében is - mondta az InfoRádió kérdésére Varga Árpád, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal elnökhelyettese. Varga Árpád valószínűsítette, hogy minden egyes pénztárgépet le kell cserélni, hiába használja esetleg egy cég a jelenleg legmodernebb berendezést. Olyan pénztárgépekre van ugyanis szükség áprilistól, amelyek lehetővé teszik, hogy egy online kapcsolat révén az adóhatóság központi szerverén keresztül egy revizor, meghatározott hozzáféréssel, bármikor betekinthessen a pénztárgép adataiba. Ehhez a valós idejű lekérdezéshez internetkapcsolatra is szükség van, ezzel a vállalkozásoknak szintén rendelkezniük kell - hangsúlyozta az elnökhelyettes. Varga Árpád arról is beszélt az InfoRádiónak, hogy a pénztárgépekkel kapcsolatos kiadásokhoz a vállalkozások támogatást vehetnek majd igénybe, ennek részleteit a nemzetgazdasági minisztérium dolgozza ki. Varga Árpád elmondta: a NAV a médiahatóságtól kapott információk alapján tájékozódik majd, melyek azok a területek Magyarországon, ahol semmilyen módon nem oldható meg az internet-hozzáférés. Aki ilyen helyen működtet olyan vállalkozást, ahol biztosítania kellene a pénztárgépe és a NAV összekapcsolását, az felmentést fog kapni a kötelezettség alól. Hozzátette: nem egyedül adatszolgáltatásról van szó, hanem az adóhivatal megnézheti, hogy aznap mi történt az adott boltban. A revizor egy napon maximum 20 alkalommal betekinthet egy adott pénztárgépbe, ellenőrizheti például, hogy a vásárlások bekerültek-e pénztárgépbe. A bolgár tapasztalatokat értékelve a NAV elnökhelyettese elmondta: Magyarországon olyan rendszert szeretnének bevezetni, amely statisztikák készítésére is alkalmas, vagyis kimutatja például, hogy egy boltban egy héten melyik napon mekkora volt a forgalom. Varga Árpád reméli, hogy tartani lehet az április elsejei határidőt a pénztárgépek és az adóhivatali online kapcsolat bevezetésére. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal elnökhelyettese szerint elegendő lesz az 4 és fél milliárd forint forrás, ami az ehhez szükséges informatikai fejlesztésekre áll a NAV rendelkezésére. forrás: portfolio.hu

Folytatáshoz kattintson ide