Pénztárgép bérlés részletre – Rugalmas megoldás új bolt nyitásához
Új üzlet nyitása esetén gyakran felmerül a kérdés, hogyan lehet minimalizálni a kezdeti költségeket. A pénztárgép vásárlása helyett a pénztárgép bérlés kiváló alternatíva lehet, hiszen így nem kell azonnal nagy összegeket kifizetni egy új pénztárgépért. Ha pedig szeretne egy megbízható, magyar fejlesztésű pénztárgépet, a CashCube Light pénztárgép bérlés opciójával egyszerűen hozzájuthat.
Miért előnyös a pénztárgép bérlés?
Az üzletberendezés és az árukészlet beszerzése után gyakran már kevés pénz marad egy megbízható pénztárgépre, pedig ez az üzlet működésének kulcsfontosságú eleme. A pénztárgép bérlés nemcsak kényelmes, hanem gazdaságos megoldás is lehet az Ön számára, különösen a kezdeti időszakban.
Ne aggódjon a nagy beruházások miatt, válassza a pénztárgép bérlés előnyeit, és biztosítsa üzletének zökkenőmentes működését a megfelelő technológiával!
Bérelhető pénztárgépek:
Már havi 10.000 Ft + ÁFA havidíjtól bérelhet online pénztárgépet!
A pénztárgépek bérleti díja tartalmazza a bérlés utáni forgalomból kivonás költségét is!
12 hónapos szerződés (Cashcube light) | |
Havi bérleti díj: | 11 500 Ft + ÁFA |
Bruttó: | 14 605 Ft |
6 hónapos szerződés (Cashcube light) | |
Havi bérleti díj: | 13 500 Ft + ÁFA |
Bruttó: | 17 145 Ft |
3 hónapos szerződés (Cashcube light) | |
Havi bérleti díj: | 16 500 Ft + ÁFA |
Bruttó: | 20 955 Ft |
1 hónapos szerződés (Cashcube light) | |
Havi bérleti díj: | 21 500 Ft + ÁFA |
Bruttó: | 27 305 Ft |
A pénztárgép bérlés egyre népszerűbb lehetőség azok számára, akik nem szeretnének egyszerre nagyobb összeget kifizetni egy új online pénztárgép megvásárlásáért, mégis szükségük van megbízható, hatályos jogszabályoknak megfelelő készülékre. A bérlés kényelmes, kiszámítható és költséghatékony megoldás lehet számos vállalkozás számára, legyen szó ideiglenes értékesítési helyekről, induló vállalkozásokról, szezonális boltról vagy akár hosszabb távú üzleti tevékenységről.
Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk, miért éri meg pénztárgépet bérelni, mik a feltételek, milyen előnyökkel jár a hosszabb bérleti idő, és mire kell figyelned a szerződéskötés során.
Egy új pénztárgép vásárlása több tízezer, akár százezer forintos beruházást igényel. Ha bérelsz, nincs szükség egyszeri nagy kiadásra – a költségek havi szinten oszlanak el, így könnyebben tervezhető a vállalkozásod pénzügye.
A bérlés során biztos lehetsz benne, hogy a kapott pénztárgép megfelel az aktuális NAV előírásoknak. A szolgáltató rendszeresen karbantartja, frissíti a készülékeket, így nem kell aggódnod a technikai elavulás miatt.
A bérleti idő alatt a pénztárgép teljes mértékben garanciális. Ez azt jelenti, hogy ingyenes minden javítás, ha bármilyen hibát észlelsz. Nem kell külön szervizelési költséggel számolnod – minden benne van a havi díjban.
Minden pénztárgépet évente felül kell vizsgálni egy hivatalos szerviz által. Ez a bérleti díj tartalmazza az éves felülvizsgálatot is, így nem jelent számodra extra költséget vagy felesleges adminisztrációt.
A pénztárgép bérlés egyik legnagyobb előnye, hogy minél hosszabb időre bérelsz, annál kedvezőbb havidíjat kapsz. Ez egy egyszerű, átlátható rendszer, amely hosszú távon jelentős megtakarítást jelenthet.
Bérleti idő | Havi díj (bruttó) |
---|---|
1 hónap | 27.305 Ft |
3 hónap | 20.955 Ft |
6 hónap | 17.145 Ft |
12 hónap | 14.605 Ft |
Ez azt jelenti, hogy ha egy évre kötelezed el magad, több mint 40%-kal kevesebbet fizetsz havonta, mintha csak egy hónapra bérelnél.
Fontos szögezzük le: ha aláírod az 1 éves bérleti szerződést, akkor a pénztárgépet nem hozhatod vissza korábban anélkül, hogy az egész évre szóló díjat ki ne kellene fizetni. Ez a vállalás mindkét félnek biztonságot nyújt:
Neked azért, mert biztos lehetsz benne, hogy egész évben egy megbízható, működőképes pénztárgépet használsz fix áron;
Szolgáltatónak pedig azért, mert hosszú távon tudja biztosítani a gépet, a szervizelést és minden szükséges háttértámogatást.
Ezért fontos, hogy a bérleti idő kiválasztásakor gondosan mérlegelj! Ha nem vagy biztos benne, inkább kezdd 3 vagy 6 hónappal – de ha biztos a dolgodban, az éves szerződéssel a legtöbbet spórolhatod.
Kapcsolatfelvétel – Írj vagy hívj minket, és segítünk kiválasztani a megfelelő modellt.
Szerződéskötés – Egyszerű, átlátható szerződést írunk alá.
Pénztárgép beüzemelése – Mi intézzük a NAV regisztrációt és minden adminisztrációt.
Szállítás vagy átvétel – Kérésre házhoz szállítjuk, vagy személyesen is átveheted.
Használat, támogatás – Használhatod a pénztárgépet, és bármilyen kérdés vagy probléma esetén állunk rendelkezésre.
A legtöbb szolgáltató modern online pénztárgépeket kínál bérlésre, például:
CashCube light
CashCube mini (hordozható, GPS)
Sam4s pénztárgépcsalád
Ezek mindegyike NAV-kompatibilis, azonnal használható, és alkalmas a legtöbb kereskedelmi, vendéglátóipari és szolgáltató tevékenységhez.
Induló vállalkozásoknak – Kevesebb tőke, nagyobb rugalmasság
Szezonális tevékenységekhez – Pl. nyári büfé, karácsonyi vásár, kitelepülések
Ideiglenes boltoknak, pop-up üzleteknek
Tesztidőszakra – Ha még bizonytalan vagy, megéri először bérelni
A szerződés lejárta után több lehetőség közül választhatsz:
Meghosszabbíthatod a bérleti időt változatlan feltételekkel
Másik készülékre válthatsz, ha megváltoztak az igényeid
Visszaadhatod a pénztárgépet, ha nincs tovább szükséged rá
Kedvezményes áron meg is vásárolhatod a már használt készüléket
Ez a rugalmasság még inkább vonzóvá teszi a bérlés lehetőségét.
Kedvezőbb kezdési költség, mint a vásárlás esetén
Minél hosszabb időre bérelsz, annál kedvezőbb a havi díj
Ingyenes javítás, garancia, éves felülvizsgálat
Nincs rejtett költség, kiszámítható működés
Egyszerű, gyors ügyintézés
Kizárólag a szerződésben vállalt időre használható visszaküldés nélkül
Ha szeretnél részletes ajánlatot kapni vagy kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal. Segítünk kiválasztani a neked legmegfelelőbb pénztárgépet és bérleti konstrukciót!
📞 Telefon: +36 1 704 00 00
📧 E-mail: info@penztargepnagyker.hu
🌐 Weboldal: https://penztargepnagyker.hu